مبلمان روف گاردن

مبلمان روف گاردن

مبلمان یکی از زیبایی ها و اساسی ترین عوامل شکل گیری خانه است. انواع مبلمان ساخته شده برای موقیت های مختلف که از مهم ترین آنها مبلمان روف گاردن است زمان استراحت برای خود و هم خانواده مکانی آرامش بخش باشد.

این قابلیت جدید و مدرن در خانه هم به قیمت خانه ها اضافه میکنه هم به زیبایی و کلاسیک بودنشون و در عین حال راحتی و خوش گذرانی در محیطی باز ، در هر شرایط محیطی.با هر شرایط محیطی سازگاره،بدون خراب شدن یا قارچ زدن، بسیار مدرن و قابل استفاده، و برای هروقتی راحت و پر از آسایش.چالشی که شما برای انتخاب مبلمان و میز و صندلی روف گاردن دارید بیشتر قطعا بیشتر از دکوراسیون داخلی منزلتون خواهد بود.

مشخصه های مبلمان ایده آل روف گاردن

شاید از خودتون بپرسید چرا روف گاردن وجود داره و میشه ازش استفاده کرد؟پاسخش راحته.تنها راهی که میشه پشت باممون مجلل و باکلاس باشه و از بی استفاده بودن پشت بام خلاص شد مبلمان کلاسیک روف گاردنه.اگر فقط به دنبال مبلمان برای بام سبز باشید که دوام کافی داشته باشه و به راحتی و زیباییش توجه نکنید زحمت خودتون رو هدر ندید!راحتی و در عین حال مدرن بودن مبلمان نقش بسزایی در بام سبز داره که اینکارو روف گاردن برای ما راحت میکنه.نتیجه استفاده از روف گاردن مبلمان راحت روی پشت بام عملا یک فضای نشیمن رو باز با صفا و زیبا در اختیار شماست..

اگر به دنبال بهترین سازنده مبلمان روف گاردن هستید اول باید حریم پشت بام و محدودیت های اون را مشخص کنیم.یکی از مهم ترین محدود ها شناسایی آب و هوای منطقه خانه شماست.رطوبت، گرد و غبار،مدت تابش نور خورشید،میزان باران سالیانه،سرمای هوا،وزش باد و دما عوامل موثر در انتخاب نوع آب و هوای شماست.

مبلمان روف گاردن

انتخاب بهترین متریال ساخت

قاعده در فضای باز با وجود رطوبت و آب و هوای متفاوت ، چون ساده قابل استفاده نیست بنابراین بهترین انتخاب ، انتخاب مبلمان ترموود روف گاردن است.ترموود روف گاردن چوبیست که در دمای بالا حرارت دیده و به روش های خاصی تهیه شده است که در فضای باز بسیار مناس است.انتخاب دیگه میتوان فلز باشه.طبق دانسته خودتون میدونید که فلز مشکل زنگ زدگی و پوسیده شدن رو همواره همراه خودش داره.انتخاب سوم میتوان مبلمانی که تازه طرفدار زیادی پیدا کرده یعنی مبلمان پلاستیکی باشد.مبلمان حصیری روف گاردن نوعی زیبا از مبلمان پلاستیکی است. از حصیر های طبیعی هم دربعضی شرایط قابل استفادست.

بعد از مشخص کردن محدودیت های آب و هوایی و انتخاب متریال های مناسب با بودجه و شرایط نوبت به طراحی میرسد.در مورد مبلمان روف گاردن استفاده از فلز آلومینیوم در پایه و اجزای ساخته شده قابل زنگ زدن است در غیر این صورت پس روف گاردن با استفاده از مبل های آهنی ضد زنگ و مناسب شرایط وارد عمل شده.به علت استفاده از اهن و الومینیوم ضد زنگ مبلمان سنگین میشنود و این خودش یه نوع مزیت حساب میشه که شاید در شرایط باد شدید کاملا قابل مقاومت است.

 

مبلمان پلاستیکی در روف گاردن

مبلمان پلاستیکی روف گاردن سبک است اما تنوع و طراحی بالا تری داره و قیمتش نسبت به مبلمان اهنی ارزان تره.با تغییر کوسن و تشک خیلی سریع قابلیت تغییر دکوراسیون رو داره.به راحتی قابلیت جابهجایی رو داره و اگر وقتی خواستید مبلمان رو به مکان دیگری ببرید مشکل زیادی ایجاد نمیکنه.

پلاستیک در برابر باران رطوبت و تابش خورد و خوردگی دوام بسیار بالایی داره.هیچ هزینه نگهداری رو دستتون نمیزاره و فقط کافیه کوسن و تشک رو بردارید و به راحتی با تعداد افراد کم اون رو هر جا دلتون خواست ببرید. قاعدتا فضای پشت بام همیشه باد و طوفان نیست،پس حتی اگر فضای چهاربوبی مبلمان رو محکم و مقاوم امتخاب کنید کون ها و بالشت های انتخاب شدتون در برابر شرایط محیطی مقاومتی ندارند.چاره اینه کوسن ها جمع شوند و بهترین راه حل برای این مورد انتخاب مبلمان یا فضای کنار آن را به نحوی انتخاب کنید که محفظه ای در بسته وجود داشته باشد و محفوظ بمانند.

مبلمان روف گاردن

روف گاردن با تفکر افراد پرفعالیتش تونسته با استفاده از فضای بیشتر بام یا همون بام سبز ابتکارات نوینی رو به صاحب خانه ها و مشتریای عزیز در اختیارشون بزاره.کاری که آن ها انجام میدن (دیوار سبز) نام داره .

طراحیش کار زیاد مشکلی نیست اما در عین حال فضا رو از اونی که هست بسیار زیبا تر و شیک تر میکنه. طراحی دیوار سبز سادست اما زیبا ، اینجوریه که در بام خانتون انواع زیادی که طراحان میدونند درخت و گل های طبیعی و حتی مصنوعی استفاده میکنند که فضا رو با فضای طبیعت سازگاری بدن.روف گاردن بام سبزتونو به فضایی قابل استفاده برای مهمان و مهمونی های خانوادگی، تولد و حتی پارتی های مجلل تبدیل میکنه. کارن روف بیش از  150 پروژه موفق دراین  زمینه بهترین گزینه است شما می توانید جهت اجرای  روف گاردن ودیوار سبز از طریق شماره: ۰۲۱۷۲۴۵۴با طراحان  مجموعه در ارتباط باشید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

دیگر نوشته ها

نظراتتان را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

©طراحی و بهینه سازی سایت توسط اینتن