کاربرد نیمکت چوبی ساده در روف گاردن

همه چیز درمورد دیوار سبز

امروزه شاهد ساخت خانه‌هایی هستیم که علاوه بر رعایت اصول و استاندارد‌های خانه‌سازی و مسکونی از قبیل استحکام بالا، وزن مناسب و خوش ساخت بودن توانسته‌اند استاندارد‌های جدیدی را ایجاد کنند که باعث شده خانه‌ی شما زیباتر از همیشه باشد. در خانه‌های مدرن شاهد این هستیم که نقشه و طراحی آن‌ها به شکلی است که از فضا بسیار بهینه استفاده شده و همچنین شما به راحتی می‌توانید اقدام به نصب انواع روف گاردن و دیوار سبز کنید. اگر که به اطلاعات بیشتر در این مورد علاقه‌مندید، در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که روف گاردن چیست و یکی از کاربرد‌های نیمکت چوبی برای روف گاردن را نیز برای شما ارائه دهیم.
اگر که به خرید و نصب انواع روف گاردن با بهترین کیفیت ممکن و همچنین قیمت مناسب علاقه‌مند هستید به وبسایت ما مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با برقراری ارتباط با پشتیبانی سایت اقدام به سفارش دیوار سبز با کیفیت فوق‌العاده بالا و پشتیبانی عالی کنید.

روف گاردن Roof Garden چیست؟

روف گاردن یا به انگلیسی Roof Garden به صورت کلی وقتی گفته می‌شود که از سقف به عنوان فضای سبز استفاده شود و بستر کشت گیاه، در ارتفاعی بالاتر از سطح خاک زمین بر روی بستر مصنوعی شکل گرفته باشد؛ مانند کف لابی ساختمان که سقف پارکینگ را تشکیل می‌دهد، یا کف حیاطی که بر روی پارکینگ شکل گرفته و امکان کاشت گیاه بر روی خاک طبیعی زمین محیا نباشد. همچنین قابل توجه است که حتی قرار دادن چند گلدان روش پشت بام شما نیز باعث بوجود آمدن پارک یا بام سبز می‌شود. البته روف گاردن ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای شرایط مختلفی طراحی و ساخته شده‌اند. به همین علت شما باید با انواع آن‌ها آشنا باشید تا بتوانید بهترین را از میان آن‌ها انتخاب کنید. البته خیلی از افراد اینگونه تصور می‌کنند که نصب روف گاردن هزینه‌ی بسیار زیادی دارد و از نظر اقتصادی با عقل جور در نمی‌آید.
اما هر شرکتی کار متفاوتی دارد و بر اساس اسم برند خود هزینه‌ای می‌گیرد. اگر که به خرید و نصب انواع روف گاردن با بهترین کیفیت ممکن و همچنین قیمت مناسب علاقه‌مند هستید به وبسایت ما مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با برقراری ارتباط با پشتیبانی سایت اقدام به سفارش دیوار سبز با کیفیت فوق‌العاده بالا و پشتیبانی عالی کنید.
البته باید به این مسئله توجه داشت که به طور کلی، روف گاردن‌ها از هر نوعی که باشند، به دلیل ویژگی‌هایی که دارند، نسبتا پرهزینه هستند. همچنین با توجه مزایا و فوایدی که این نوع از امکانات دارد هزینه‌ای که برای آن می‌پردازید قابل قیاس نیست.

کاربرد نیمکت چوبی ساده در روف گاردن

انواع روف گاردن

روف گاردن در انواع مختلفی وجود دارد که در بخش زیر به معرفی و توضیح انواع آن‌ها می‌پردازیم:

• سیستم متمرکز (intensive)

• سیستم گسترده (extensive)

• ترکیبی (synthetic)

• سیستم مدولار یا جعبه گیاه (planter box)

کاربرد نیمکت چوبی ساده در روف گاردن

با توجه مدرن‌تر شدن هر روزه‌ی خانه‌ها و آپارتمان نشینی شاهد این هستیم که هر روزه استفاده از روف گاردن و دیوار سبز بیشتر می‌شود. تا جایی که اگر به فکر ساخت خانه‌ای هستید بهتر است طراحی آن را شامل این نوع از امکانات کنید چرا که چه برای استفاده شخصی و چه فروش آن نیاز است. حتی نصب روف گاردن و دیوار سبز برای کاربری های مثل مسکونی، اداری و تجاری توصیه می‌شود، اما برای اینکار بهینه سازی زمین و استفاده درست از فضا نیازمند است.
یکی از روش‌هایی که می‌توان به هرچه زیباتر شدن روف گاردن کمک کرد استفاده از نیمکت‌های چوبی است، این کار چند نکته‌ی مثبت دارد که مهمترین آن‌ها را می‌توان وجود جایی برای نشیمن دانست. البته داشتن نیمکت در روف گاردن به ظاهر آن نیز کمک می‌کند.

کاربرد نیمکت چوبی ساده در روف گاردن

دیوار سبز چیست؟

در اصل دیوار سبز (Green Wall) همان فضای سبز می‌باشد که به صورت عمودی و خاصی روی یک دیوار قرار می‌گیرد. البته دیوار سبزی در برخی نقاط به صورت طبیعی به وجود می‌آیند. اما در همه‌ی مکان‌ها این امکان وجود ندارد و به همین علت می‌توان از دیوار سبز استفاده کرد که به صورت مهندسی شده و حرفه‌ای این کار انجام می‌شود. این نوع از سازه‌های خاص که بسیار چشم نواز هستند علاوه بر زیبایی ظاهری بسیار عالی فواید محیطی زیادی نیز دارند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به هوای پاکیزه اشاره کرد.

همانطور که روف گاردن دارای انواع مختلفی است، دیوار سبز نیز در اشکال مختلفی توسعه داده می‌شود و شما می‌توانید از بین آن‌ها بر اساس نیاز و خانه‌ی خود بهترین را انتخاب کنید:

• دیوار سبز مدولار
• دیوار سبز کابلی
• دیوار سبز شبکه ای
• نمد پلیمری
• دیوار سبز هیدروپونیک

امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید، اگر که به خرید و نصب انواع روف گاردن با بهترین کیفیت ممکن و همچنین قیمت مناسب علاقه‌مند هستید به وبسایت ما مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با برقراری ارتباط با پشتیبانی سایت اقدام به سفارش دیوار سبز با کیفیت فوق‌العاده بالا و پشتیبانی عالی کنید.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

دیگر نوشته ها

نظراتتان را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

©طراحی و بهینه سازی سایت توسط اینتن