چه نکاتی در طراحی روف گاردن حائز اهمیت

چه نکاتی در طراحی روف گاردن حائز اهمیت

امروزه عموم مردم در طول شبانه روز، ساعت‌های متوالی مشغول به کار کردن هستند و در زمانی که به خانه‌ی خود باز می‌گردند، چنان وقتی برای گشت و گذار و تفریح ندارد. روش‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها بدون نیاز به زمان خالی به تفریح بپردازید، یکی از این موارد استفاده از خانه به عنوان محل تفریح است.

حال ممکن است شما نیز به فکر آوردن تفریحات خود به خانه و خانواده باشید، یکی از بهترین راه‌حل و روش‌های موجود برای اینکار را می‌توان استفاده از ساز‌ه‌های مخصوص دانست. روف گاردن یکی از بهترین مثال‌هایی است که شما با استفاده از آن می‌‌توانید لحظات خوشی را با خانواده‌ی خود سپری کنید و علاوه بر این در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید.

دیگر نیازی نیست که با جمع کردن وسایل و چند ساعت سفر، به یک منطقه‌ی خوش آب و هوا بروید. فقط کافی است تا به بام خانه‌ی خود رفته و با استفاده از سازه‌ی جذاب روف گاردن که به انتخاب شما می‌تواند دارای باربیکیو و آتشکده نیز باشد، از خوردن غذایی دلچسب لذت ببرید.

داشتن یک روز آرامش بخش با دوستان یا خانواده می‌‌تواند تأثیر بسزایی بر روی افکار و اخلاق شما داشته باشد. حال ممکن است که شما نیز به فکر طراحی واجرای روف گاردن افتاده باشید یا بهتر از همه، علاقه دارید که خودتان به طراحی روف گاردن بپردازید.

اما چطور می‌توان روف گاردن را طراحی کرد؟ چه مواردی را باید در حین طراحی خود رعایت کنیم؟ آیا نکات خاصی وجود دارند؟ در این مطلب ما همراه باشید تا به صورت مختصر به ذکر مهمترین موارد در رابطه با طراحی روف گاردن بپردازیم.

چه مواردی را باید در حین طراحی روف گاردن رعایت کرد

چه نکاتی در طراحی روف گاردن حائز اهمیت

نکته اول: استفاده از مبلمان

اولین نکته‌ای رعایت آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم، استفاده از مبلمان می‌باشد. البته برای اینکه بتوانید از مبلمان استفاده کنید نیازمند بررسی دقیق سقف و تحمل وزن آن هستید تا بتوانید بر اساس این اطلاع مبلمانی را انتخاب کنید.

نکته دوم: خلاقیت بخرج دهید

یکی دیگر از مواردی که می‌توانید با رعایت آن و در اصل بکارگیری آن طراحی دقیق و بهتری داشته باشید، استفاده از خلاقیت و روش‌های نوین در طراحی می‌باشد. سعی کنید در طراحی خود یک نقطه‌ی تمایز ایجاد کنید و در اصل طراحی‌های متفاوتی را ایجاد کنید تا بتوانید موارد بخصوصی را خلق کنید.

در طراحی یکی از مهمترین موارد را می‌توان بکارگیری خلاقیت دانست. شاید از یک آبنمای استفاده کنید یا یک گیاه جذاب و خاص را در وسط بنای خود قرار دهید، انتخاب با شماست.

نکته سوم: نورپردازی

یکی دیگر از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است را می‌توان نحوه و مقدار نورپردازی دانست. شاید در نگاه اول این مورد برای شما چندان پر اهمیت به نظر نرسد، اما داشتن روشنایی مناسب بر روی سقف می‌تواند مزایای مختلفی داشته باشد و علاوه بر اینکه شما را از انرژی طبیعی بهره‌مند می‌کند، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در مصرف و همچنین کمک به گیاهان برای رشد شود. پس همانطور که متوجه شدید این مورد از اهمیت بسزایی برخوردارد است. برای اینکار می‌توانید محل نصب را به طوری تنظیم کنید که حداقل چند ساعت از شبانه روز در معرض آفتاب باشد. همچنین برای خرید روف گاردن یا مشاوره در رابطه با دیوار سبز می‌توانید با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

نکته چهارم: اصول را رعایت کنید

آخرین نکته‌ای که در رابطه با طراحی و توسعه‌ی روف گاردن در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، در اصل یکی از مهم‌ترین نکات می‌باشد. سعی کنید که طراحی روف گاردن را بر اساس اصول صحیح باغبانی انجام دهید و تمام موارد را رعایت کنید.

با توجه به اینکه تعداد و تنوع گونه‌های کاشته شده‌ی شما از گیاهان در روف گاردن یا دیوار سبز چگونه است به آن‌ها آب‌رسانی کنید. این مورد می‌تواند بسیار مهم باشد و تأثیر بسیاری بر روی رشد گیاهان دارد. حتی بعضاً شاهد این بوده‌ایم که افراد برای افزایش سرعت رشد گیاهان و تقویت آن‌ها از کود‌های کشاورزی استفاده کرده‌اند. برای سفارش دیوار سبز به بخش فروشگاه وبسایت سر بزنید.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با ساخت روف گاردن و همچنین نکات ایمنی در طراحی روف گاردن بدست بیاورید. ما به شما توصیه می‌کنیم اگر که به فکر توسعه، طراحی و ساخت روف گاردن هستید، از متخصصین و فعالان این حوزه به صورت حضوری کمک بگیریدگروه مهندسی کارن روف باهفت سال تجربه وبیش از 150گروژه موفق میتوانند شمارا در این کار کمک کنند . شما کافیست با شماره : 02172454 تماس حاصل فرمایید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

دیگر نوشته ها

نظراتتان را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

©طراحی و بهینه سازی سایت توسط اینتن