• صفحه اصلی
  • >
  • blog
  • >
  • چند ایده ناب برای ساخت فلاور باکس دیوار سبز

چند ایده ناب برای ساخت فلاور باکس دیوار سبز

چند ایده ناب برای ساخت فلاور باکس دیوار سبز

فلاور باکس که در زبان فارسی به آن جعبه گل نیز می گویند، یکی از بهترین مواردی است که می تواند در دیوار سبز و روف گاردن از آن استفاده کرد. در واقع وجود فلاور باکس های مختلف با اندازه و ابعاد متنوع می تواند زیبایی دیوار سبز شما را چند برابر کند و حس فوق العاده ای را برای شما به وجود بیاورد. با توجه به شرایط ویژه ای که در این بخش وجود دارد، به شماتوصیه می کنیم که در اولین فرصت ممکن برای طراحی ساخت فلاور باکس اقدام کنید. در این مطلب قصد داریم تا چند ایده ناب برای ایجاد فلاور باکس را با شما در میان بگذاریم.

از فلاورباکس دیواری استفاده کنید

یکی از مهم ترین کارهایی می توان برای زیباسازی دیوار سبز انجام داد، استفاده از فلاور باکس دیواری است. همانطور که از نام این محصول مشخص است، به صورت مستقیم بر روی دیوار قرار می گیرد و اتصال محکمی با دیوار برقرار می کند. اگر دوست دارید که فضای کمتری از ساختمان شما گرفته شود، بدون شک این انتخاب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

همچنین گل ها در چنین شرایطی دور از دسترس افراد مختلف هستند و به همین علت رشد آن ها بسیار سریع تر اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر در اکثر دیوارهای سبز می توان این فلاور باکس ها را مشاهده کرده  شما می توانید با طراحی درست و حرفه دیوار سبز خود، محیط بالکن و تراس را بپوشانید و زیبایی فوق العاده ای در آن ایجاد کنید.

چند ایده ناب برای ساخت فلاور باکس دیوار سبز

نصب فلاور باکس آویزی در دیوار سبز

یکی دیگر از ایده های بکر و متفاوت، استفاده از فلاور باکس آویزی در دیوار سبز است. همانطور که از نام این محصول مشخص است، آن را در دیوار سبز به صورت آویزان شده نصب خواهند کرد. ویژگی آویزان بودن جذابیت دیوار سبز را چند برابر می کند و زیبایی چشم نوازی به آن خواهد داد.

در حال حاضر در طراحی روف گاردن نیز از این فلاور باکس ها استفاده می شود که با استقبال خوبی روبرو بوده است. اگر دوست دارید که نصب فلاور باکس آویزی را انجام دهید، حتما برای آن برنامه ریزی کنید و ساخت آن را به یک تیم حرفه ای و متخصص بسپارید.

با فلاور باکس پله ای، دیوار سبز متفاوتی داشته باشید

اگر به فلاور باکس های مختلف نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که هر کدام از آن ها زیبایی های خاص خود را دارند. فلاورباکس پله ای یک نمونه مشخص از این محصولات است که به صورت ویژه در روف گاردن و دیوار سبز به کار می رود. خوشبختانه در این نوع از فلاورباکس، می توان انواع مختلفی از گل های زیبا را قرار داد.

در این روش می توان از فضای کم نیز بیشترین استفاده ممکن را برد تا یک فضای متفاوت و زیبا در دیوار سبز به وجود بیاید. به صورت کلی در فلاور باکس‌ های پله ای می توان جذابیت و زیبایی را مشاهده کرد پس بهتر است که این ایده ناب را به کار ببندید. استفاده از استند گل نیز می تواند به این ایده کمک کند

از گل های زیبای فصلی برای فلاور باکس استفاده کنید

اگر دوست دارید که در فضای دیوار سبز از فلاور باکس استفاده کنید، حتما بهترین گل ها را برای این هدف انتخاب نمایید. انتخاب گل برای فلاور باکس بسیار مهم است و باید عوامل مختلفی را در این مورد بررسی کنید. شرایط آب وهوایی منطقه در این مورد بسیار تاثیر گذار است.

به طور مثال اگر شما در مناطق سردسیر زندگی می کنید، باید گیاهانی را انتخاب کنید که با شرایط آب و هوایی شما سازگاری لازم را داشته باشند. وجود گل های زیبای فصلی در فلاور باکس ها می تواند حس فوق العاده ای را برای شما ایجاد کند. حتما برای انتخاب گیاهان به رنگ گل ها نیز توجه کنید.

در گرین وال باید تنوع رنگی گل ها زیاد باشد تا زیبایی خاصی به ساختمان بدهد. از همین رو به کار بردن گل های متنوع می تواند شرایط خوبی را برای شما فراهم کند. با توجه به شرایط گفته شده، به شما توصیه می کنیم که حتما در انتخاب گیاهان نهایت دقت ممکن را داشته باشید.

سخن پایانی
برای اینکه دیوار سبز و روف گاردن زیبایی بیشتری پیدا کنند، می توان از انواع فلاور باکس ها استفاده کرد. ساخت و اجرای فلاور باکس ها یک کار تخصصی است که باید آن را به افراد حرفه ای بسپارید. گروه مهندسی کارن روف با در اختیار داشتن بهترین متخصصان، به شما کمک می کند تا انواع مختلف دیوار سبز را به راحتی بسازید و برای زیباسازی محیط ساختمان خود از آن‌ها نهایت استفاده ممکن را ببرید. کافیست با شماره: ۰۲۱۷۲۴۵۴ در تماس باشید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

دیگر نوشته ها

نظراتتان را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

©طراحی و بهینه سازی سایت توسط اینتن