مرمت و بازسازی روف گاردن

مرمت و بازسازی روف گاردن

با پیشرفت صنعت ساختمان‌سازی شاهد این مورد هستیم که افراد هرچه بیشتر به استفاده از مواردی می‌پردازند تا بتوانند به زیبایی و نمای خانه‌ی خود کمک کنند. در اغلب موارد و طراحی ساختمان، المان‌های اصلی توسط مهندسین تعیین می‌شود و لذا شما نمی‌توانید به آن صورت تغییرات مورد نظر خود را در خانه ایجاد کنید.

یکی از روش‌هایی که امروز از آن استفاده‌ی بسزایی می‌شود تا بتواند به خانه‌ها زیبایی بسیاری بیخشید را می‌توان دیوار سبز و روف گاردن دانست. روف گاردن در اصل پوششی از گیاهان متنوع می‌باشد که محل قرارگیری آن بر روی پشت بام منزل افراد است.

شما باید در حفظ سلامت این مورد کوشا باشید و با نگهداری و آبیاری به موقع عمر آن را افزایش دهید، اما به صورت طبیعی شاهد این هستیم که هر ساله شما باید بار‌ها به ترمیم و بازسازی این سازه بپردازید.

اما ترمیم روف گاردن چگونه انجام می‌شود؟ آیا خودمان می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟ برای انجام بازسازی روف گاردن به چه مواردی نیاز داریم؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با روف گاردن و ترمیم و بازسازی روف گاردن بپردازیم تا شما به پاسخ سوالات خود برسید.

بازسازی روف گاردن

چطور می‌توان روف گاردن را بازسازی کرد؟ همانطور که می‌دانید روف گاردن در بام و پشت‌بام‌ها ایجاد می‌شود، لذا شما با بالاترین طبقه‌ی هر ساختمان مسکونی سر و کار دارید. برای اینکه بتوانید منابع آبیاری و موارد مورد نیاز روف گاردن را تا این طبقات انجام دهید نیازمند میزان قدرت آب زیادی هستید، لذا بهتر است با استفاده از پمپ یا موارد مشابه، قدرت مورد نیاز برای اینکار را تأمین کنید. حال زمان آن فرا رسیده است که با مشورت متخصصین و البته افراد حرفه‌ای در این زمینه اقدام به بازسازی روف گاردن خود کنید. در مرحله‌ی اول باید مهمترین بخش‌های روف گاردن را بررسی کنید تا از سلامت و وضعیت آن‌ها آگاه شوید. ممکن است بخشی از آن برای مثال گل‌ها و گیاهان مورد نظر شما وضعیت خوبی نداشته باشند. در این موقعیت بهتر است با تهیه‌ی گیاهان تازه به فکر تعویض موارد خراب یا مشکل‌دار باشید. سپس می‌توانید با بررسی وضعیت آب‌رسانی به ایجاد تغییراتی بنیادی در این مورد نیز بپردازید.

مرمت و بازسازی روف گاردن

وسایل مورد نیاز برای بازسازی روف گاردن

شما برای اینکه بتوانید روف گاردن خود را بازسازی کنید به وسایل مختلفی نیاز دارید که در بخش زیر به ذکر مهمترین آن‌ها پرداخته‌ایم تا شما قبل از شروع کار بتوانید به تهیه‌ی این موارد بپردازید:

  • بیلچه
  • خاک مناسب
  • درختان گلدار
  • نور پردازی عالی
  • سنگ‌های تزینی
  • درختچه‌های زیبا
  • کودهای تقویت کننده
  • قیچی باغبانی برای هرس کردن
  • نرده‌های چوبی برای حصار کشی

حوض کوچک و یا آبنماهای مصنوعی

تهیه‌ی میله‌هایی برای داربست کردن نایلون‌ها و عایق‌های زمستانی
سنگ کاری و یا موزاییک کاری برای تردد در مسیرهای رفت و آمد
آخرین مورد را می‌توان قیر اندود کردن پشت بام برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سقف ساختمان و نشت‌های احتمالی دانست

مرمت و بازسازی روف گاردن

مزایای بازسازی کردن روف گاردن

روف گاردن را می‌توان یکی از سازه‌های بسیار زیبا و کاربردی دانست که سلامت آن بسیار حائز اهمیت است و در اصل زمانی که شما این مورد را حفظ کنید، فواید و موارد مختلفی از روف گاردن برای شما بوجود می‌آید.

در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین مزایای‌ بازسازی کردن روف گاردن بپردازیم. امروزه به دلیل زندگی در شهر و دور بودن از فضای سبز، داشتن سازه‌ای مانند روف گاردن می‌تواند روح تازه‌‌ای به هر خانه بدهد. همچنین بازسازی این سازه می‌تواند باعث کاهش آلودگی‌های صوتی شود.

دیگر مورد را می‌توان کمک به سیستم‌های گرمایشی دانست که می‌تواند در زمستان به شما کمک کند. آخرین مورد که شاید بتوان آن را نیز بسیار حائز اهمیت دانست، کشت سبزیجات و صیفی‌جات می‌باشد که شما می‌توانید این مورد را نیز با خیال راحت انجام دهید.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با روف گاردن و دیوار سبز به دست بیاورید.

ما سعی داشتیم به صورت مختصر  به ذکر مهمترین موارد در رابطه با ترمیم و بازسازی روف گاردن بپردازیم، اما همیشه سعی کنید در هنگام ایجاد تغییرات بنیادی در روف گاردن و همچنین ترمیم آن به همراه متخصص حرفه‌ای در این زمینه بپردازید. همچنین قابل توجه است در مواردی مانند روف گاردن و دیوار سبز، نکات کاربردی و بخصوصی وجود دارند که فقط افراد حرفه‌ای و با تجربه تجربه از آن خبر دارند. اگر در بام منزل خود روف گاردن اجرا کردید می توانید برای تعمیر ومرمت بام سبز خود  اقدام کنید،کارن روف با بیش از یک ده تجربه می تواند به شما در ین عمر کمک کند.کافیست با شماره : 72454-021 تماس بگیرید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

دیگر نوشته ها

نظراتتان را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

©طراحی و بهینه سازی سایت توسط اینتن