دیوار سبز لوتوس چیست؟

دیوار سبز لوتوس چیست؟

امروزه شاهد بوجود آمدن ایده‌های مختلف، ساختار‌های جدید و ابداع موارد جذابی هستیم که همگی با استفاده از مغز بشر و خلاقیت او ساخته شده‌اند. دیوار سبز نیز یکی از این ساخته‌های بدست بشر می‌باشد که توانسته با ارائه‌ی جذابیت‌های فراوان و سادگی، در جهت رشد و پرورش گیاهان مختلف قدم بزرگی بردارد و به نحوی نصب آن در هر خانه‌ای را به آسانی امکان پذیر کند. دیوار سبز با اشغال فضایی بسیار کم، محیطی زیبا و دلنشین برای شما پدید می‌آورد.

به همین دلیل شاهد محبوبیت فراوان دیوار سبز هستیم که در نتیجه انواع آن برای کاربری‌های مختلف توسعه داده شدند تا هر شخصی بتواند با داشتن معماری خانه متفاوت از این امکانات جذاب به صورت حرفه‌ای استفاده کند. یکی از انواع دیوار سبز که دارای مزایای ویژه‌ای است و علاوه بر ویژگی‌های پایه‌ی دیوار سبز موارد دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد، دیوار سبز لوتوس می‌باشد. این دیوار سبز قابل نصب در ساختمان‌های تجاری، مسکونی، رستوران‌ها و مناظر شهری می‌باشد. اما دیوار سبز لوتوس چیست؟ انواع آن کدامند و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در این رابطه بپردازیم. همچنین اگر که به خرید روف گاردن علاقه‌مند هستید با پشتیبانی تلفنی ارتباط برقرار کنید یا به بخش فروشگاه وبسایت سر بزنید.

دیوار سبز لوتوس چیست؟ مزایای آن کدامند؟

مهمترین سوالی که در رابطه با دیوار سبز لوتوس وجود دارد، ماهیت آن است و اینکه در اصل دیوار سبز لوتوس چیست؟ به صورت کلی ديوار سبز لوتوس دیواری است که به افراد مختلف برای بوجود آوردن دیواری جذاب کمک می‌کند. در اصل این دیوار سبز می‌تواند راه‌حلی جذاب برای شهروندان، انبوه سازان، معماران و طراحانی باشد که به دنبال روشی جهت تبديل ديوارهاي يكنواخت و خسته كننده به ديوارهاي سبز زنده هستند.

از مزایای اصلی دیوار سبز لوتوس می‌توان به مقرون به صرفه بودن اشاره کرد که می‌تواند برای افرادی مناسب باشد که قابلیت پرداخت هزینه‌ی بالایی را ندارند. همچنین شما در ساخت این دیوار سبز می‌توانید انواع گياهان مورد نظر خود را انتخاب کنید. آخرین موردی که این دیوار سبز دارد را می‌توان یک سیستم بخصوص برای نصب آسان دانست. این وسیله با داشتن يك سيستم عمودي با قابليت نصب آسان و كمترين نياز به تعمير و نگهداري توانسته کار بسیاری از افراد را آسان کنید. این دیوار سبز با قابليت‌های مختلف نظیر قابلیت انتخاب تراكم كاشت، نوع بستر كشت و مناسب براي شرايط ديوارهاي مختلف عرضه می‌شود.

اجزای محصول

دیوار سبز لوتوس دارای اجزای مختلفی می‌باشد که هر کدام یک دارای کاربری مختلف هستند، اما زمانی که در کنار هم قرار می‌گیرند دیوار سبز لوتوس را تشکیل می‌دهند. اجزای دیوار سبز لوتوس و محصولات تولیدی شامل موارد زیر هستند:

  • بازوي نگه‌دارند ه
  • گلدان دیوار سبز
  • پنل
  • صفحه شياردار
  • زهکش:

این وسیله برای فواصل مختلف قابلیت نصب گلدان بر روی پنل به صورت عمودی یا افقی امکان تراکم کاشت مختلف بر روی دیوار سبز را به ما می‌دهد. به همین علت گلدان‌ها مي‌توانند به صورت انفرادي بر روي پنل‌ها جايگزين يا حذف شوند. همچنین می‌توانند دچار تغییرات مختلفی در طراحی قرار بگیرند. همچنین پنل‌های مورد استفاده مقاوم در برابر نفوذ آب هستند.

دیوار سبز لوتوس چیست؟

ویژگی‌های اصلی دیوار سبز لوتوس

در دیوار سبز لوتوس ویژگی‌هایی وجود دارند که ارائه‌ی‌ آن‌ها باعث شده است با نوع متفاوتی از دیوار سبز رو به رو باشیم و در اصل بتوان آن را یکی از بهترین‌ها دانست. در بخش زیر به ذکر مهمترین این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

  • قابلیت انتخاب گیاهان
  • اجرای آبیاری هوشمند
  • تولید با کیفیت گلدان دیوار سبز و پنل دیوار سبز
  • طراحی کاملا منحصر به فرد
  • طراحی زیر نظر تیم تخصصی و کارشناسی

انواع دیوار سبز لوتوس

دیوار سبز لوتوس نیز دارای انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام بر اساس نیاز متفاوتی ساخته شده‌اند و شما بر اساس سلیقه و موارد مورد نیاز خود می‌توانید از بین انواع مختلف این دیوار سبز انتخاب مناسبی داشته باشید. شاید بتوان یکی از دلایل محبوبیت این دیوار را تنوع آن دانست که توانسته است رنج عظیمی از مخاطبین را پوشش دهد. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در این رابطه بپردازیم.

  • شبکه ای
  • مدولار
  • هیدروپونیک
  • نمد پلیمری
  • دیوار سبز هوشمند

ممنونیم که تا پایان مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن موارد گفته شده بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه با دیوار سبز لوتوس را بدست بیاورید. این دیوار مخصوص افرادی است که علاوه بر نیاز به امکانات حرفه‌ای قادر به پرداخت هزینه‌ی آنچنانی برای دیوار‌های سبز لاکچری نیستند و یا که به دنبال خرید تعداد زیادی از این مورد برای زیبا‌سازی مناطق بزرگ هستند. اگر که شما از این دسته افراد هستید و به دنبال خرید دیوار سبز یا روف گاردن می‌گردید از صفحه تماس باما با کارشناسان گروه مهندسی کارن روف در تباط باشید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

دیگر نوشته ها

نظراتتان را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

©طراحی و بهینه سازی سایت توسط اینتن