گل های مصنوعی

گل های مصنوعی

یکشنبه 14 آذر 1400

در این روزها که افراد توان و وقت رسیدگی به گیاهان طبیعی را ندارند، گل های مصنوعی خود را برای جایگزین گل های طبیعی شدن معرفی کرده اند،گل های مصنوعی دارای تنوع و قیمت های مناسبی هستند. این ویژگی گل های مصنوعی و استفاده ی راحت آن ها سبب شده است جایگاه خاصی در انواع طراحی های داخلی پیدا کنند.
شاید از خود بپرسید که گل های مصنوعی چه هستند و چه فایده ای دارند؟ در این مطلب متخصصان کارن روف شما رو به طور کامل با گل های مصنوعی و مزایای گل های مصنوعی آشنا میکنند.

گل مصنوعی چیست؟

گل های مصنوعی، درواقع سازه هایی هستند که بر اساس انواع مختلف گیاهان با استفاده از مواد غیر طبیعی همچون پارچه یا فوم و… ساخته میشوند و شباهت بسیار زیادی به گیاهان و گل های طبیعی دارند.
متخصصان کارن روف ذکر کرده اند که شما میتوانید انواع گل های مصنوعی را در جای جای دنیا مشاهده کنید و آن ها را جایگزین گل های طبیعی کنید.

مواد تشکیل دهنده گل های مصنوعی

متخصصان کارن روف با توجه به نوع گیاه انواع متریال را برای ساخت گیاهان مصنوعی به کار میگیرند از جمله این متریال میتوان به موراد زیر اشاره کرد:
پارچه های مختلف، فوم ها، چسب، نخ، ساقه های پلاستیکی یا فلز و پلاستیک
لازم به ذکر است که برای ساخت گل های مصنوعی با کیفیت باید از بهترین و مرغوبترین مواد استفاده کرد.
مجموعه کارن روف در ساخت انواع گل های مصنوعی، بهترین و مرغوب ترین متریال را از انواع شرکت های معتبر خارجی و ایرانی تهیه میکنند.

گل های مصنوعی

 

مزایای گل های مصنوعی

متخصصان کارن روف در ادامه مزایای گل های مصنوعی نسبت به گل های طبیعی را برای شما ذکر میکنند.
1. گل های غیر طبیعی یا مصنوعی عمر بیشتری از گل های طبیعی دارند.
گل های مصنوعی برخلاف گل های طبیعی دارای عمر بیشتری هستند و میتوانند به مدت طولانی فضای مورد استفاده شما را زیباتر کنند و نیازمند به انواع اقسام کود یا مکمل ها برای افزایش طول عمر ندارند.

2.گل های مصنوعی نیازمند نگهداری و مراقبت شدید نیستند.
همه ی گل های طبیعی نیازمند نگهداری و مراقبت هستند در حالی که گل های مصنوعی نیاز به نگهداری و مراقبت و حتی آبیاری ندارند و شما میتوانید به راحتی آن هارا بشویید یا فقط گردگیری کنید.

3.استفاده از گل های غیرطبیعی یا مصنوعی سبب صرف جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.
گل های مصنوعی نسبت به گل های طبیعی قیمت های مقطوع تری دارند و نیازمند مراقبت و نگهداری آنچنانی نیستند.
گل های مصنعی نه نیاز به آب دارند که مجبور شوید هرروز آن ها را آبیاری کنید و نه نیاز به خاک که رهچندوقت یکبار مجبور به تعویض خاک شوید.

4.گل های مصنوعی در انواع رنگ ها یافت میشود.
شما میتوانید به راحتی گل های مصنوعی را در انواع رنگ ها بیابید، شاید به راحتی نتوانید یک گل طبیعی را با یک رنگ خاص بیابید اما میتوانید به راحتی رنگ مورد نظر را در گل های مصنوعی بیابید.

5.میتوانید هر مدل که خواستید گل های مصنوعی را سفارش دهید.
مهمترین مزیتی که گل های مصنوعی دارند این است که شما میتوانید به راحتی گل های مصنوعی را مطابق با نظر یا سلیقه خود در کارن روف سفارش دهید.

گل های مصنوعی

 

شکل، بافت و اندازه گل مصنوعی

شکل ساقه، برگ، رگبرگ ها و نحوه چیدمان و قراگیری آنها در پیکره گیاه باید تا جای ممکن مشابه همان گونه طبیعی باشد که بر اساس آن ساخته شده است. مثلا همان طور که می دانید برگ گل سرخ به شکل بیضی با لبه های پیرامونی دندانه ریز است و اگر این برگ ها به شکل پنجه ای (مشابه برگ چنار) ساخته شود، قطعاً یک ایراد اساسی محسوب شده و هیچ کسی آن را نمی پسندد.

شکل سطح مقطع (بُرش) عرضی ساقه ها و نحوه منشعب و تقسیم شدن آنها از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ مثلا گل مریم از یک ساقه بلند اصلی به همراه دسته گل های مجتمع در طول آن تشکیل شده که یک ساختار دراز و باریک را در نمای کلّی گیاه ایجاد می کند و یک دسته گل بابونه هم از تعداد فراوانی ساقه ریز تشکیل شده که در انتها به یک گل کوچک ختم می شود.

جابجایی و تغییر عناصر و جزئیات اصلی گل ها و گیاهان، باعث آسیب جدی به زیبایی و ظاهر طبیعی آنها می شود. همیشه به یاد داشته باشید اگر محصولی را مشاهده نمودید که به نظرتان دارای ظاهر عجیب و غریب و نامتعارف است، مطمئناً همین حس در دیگر بینندگان نیز ایجاد شده و میزان باورپذیری آن را به شدت کاهش خواهد داد.

شکل رگبرگ های اصلی و فرعی موجود در برگ ها هم یکی دیگر از عوامل موثّر در جلوه طبیعی گل مصنوعی به شمار می رود. شاید باورتان نشود ولی همین نکات کوچک و به ظاهر بی اهمیت است که مصنوعی بودن گل و گیاه را آشکار و بر مَلا می کند.

اندازه یا به عبارتی دیگر، ریز و درشت بودن گل و گیاه مصنوعی هم نقش انکار ناپذیری در طبیعی و قابل باور دیده شدن آنها دارد. هر چه اندازه گل و گیاه مصنوعی به گونه های طبیعی نزدیک تر و شبیه تر باشد، احساس واقعی تری را به بیننده منتقل خواهد کرد. مثلا گل آنتریوم را همه ما به اندازه یک کف دست یا کمی کوچکتر دیده ایم؛ ولی اگر نوع مصنوعی این گل را در ابعاد بند انگشتی ببینیم، آیا باور پذیر و طبیعی به نظر می رسد؟ بدون تردید خیر.

مراحل تولید گل های مصنوعی

کارشناسان کارن روف مراحل تولید گل های مصنوعی را به طور کلی به شرح زیر بیان میکنند:

1.برش الگو

در مرحله ی اول پارچه ها با الگوهای مناسب در اشکال مختلف برش داده میشوند تا بخش های مختلف یک گل مصنوعی به وجود بیاییند.

2.متصل کردن بخش های مختلف گل

در این مرحله گلبرگ ها و بقیه بخش های گل از قست مرکزی به سمت بیرون با استفاده از چسب یا نخ به یکدیگر متصل میشوند.

3.اتصال به شاخه

در آخرین مرحله گل ها و به همراه برگ با استفاده از چسب و نخ و … به ساقه که معمولا فلزی یا پلاستیکی است متصل میشوند.

4.تزئین گل های غیر طبیعی یا مصنوعی(گل آرایی)

گل آرایی گل های مصنوعی از مهمترین مراحل تولید گل های مصنوعی است و برخلاف گل های طبیعی، لازم است که تخصص کافی برای گل آرایی، گل های مصنوعی را داشته باشید.
متخصصان کارن روف در مجموعه کارن روف با انواع گل آرایی ورنگ ها آشنایی دارند و میتوانند گل های مصنوعی شما را به زیباترین شکل تزئین کنند.

 شکل، بافت و اندازه گل مصنوعی

کاربرد گل های مصنوعی

گل های مصنوعی کاربرد های زیادی دارند که در ادامه متخصصان کارن روف شما را با کاربرد گل های مصنوعی به طور کامل آشنا خواهند کرد:
1.گل های مصنوعی را برای اجرای جلوه های بصری زیبا در سرویس های بهداشتی استفاده کنید.
سرویس های بهداشتی معمولاً جای خوبی برای پرورش گیاهان طبیعی نیستند.اما به همان میزان هم گل ها میتوانند زیبایی سرویس بهداشتی شما را افزایش میدهند. شاید قصد داشته باشید که تنوعی در سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید، شما میتوانید با کمترین هزینه نسبت به خرید گل های مصنوعی اقدام کنید و آن ها در سرویس های بهداشتی خود مورد استفاده قرار دهید.
کارشناسان کارن روف به شما پیشنهاد میکنند که برای استفاده از گل های مصنوعی در سرویس های بهداشتی خود موارد زیر را درنظر داشته باشید:

*گل هایی را انتخاب کنید که دارای ساقه های کوتاه باشند و در عین حال پرتر باشند.
*از گلدان های سرامیکی برای جلوی سرویس آینه استفاده کنید.
*گل های کاکتوس را در استفاده از سروی بهداشتی فراموش نکنید.

2.از گل های مصنوعی یا غیرطبیعی رومیزی بر روی میز های خود استفاده کنید.
اگر میزهای مورد استفاده شما خالی است و به دنبال این هستید که آن ها را زیباتر کنید کارشناسان کارن روف پیشنهاد میکنند گل های مصنوعی رو میزی را برای روی میز خود مورد استفاده قرار دهیدتا علاوه بر زیباتر شدن فضای میز شما، نشاط را هم به محوطه ی خود ببخشید.

3.فضا های خالی خود را با استفاده از گل های مصنوعی زیباتر کنید.
گل های مصنوعی بزرگ با استند گل میتوانند در فضاهای خالی شما قرار بگیرند و زیبایی را به محوطه شما ببخشند.

خرید گل مصنوعی

گل های مصنوعی یا غیر طبیعی در انواع مدل ها و رنگ های مختلف در مجموعه کارن روف یافت میشوند. قیمت گل های مصنوعی با توجه به کیفیت متریال مورد استفاده از 200هزارتومان در متر مربع متغییر است. شما عزیزان میتوانید به راحتی با ثبت سفارش در کارن روف نسبت به خرید گل های مصنوعی از صفحه تماس باما اقدام کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

محصولات مشابه

نظراتتان را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

©طراحی و بهینه سازی سایت توسط اینتن