• صفحه اصلی
  • >
  • blog
  • >
  • چند ایــده جالب برای ساخت آتشکده و باربیکیو

چند ایــده جالب برای ساخت آتشکده و باربیکیو

چند ایــده جالب برای ساخت آتشکده و باربیکیو

امروزه دیگر خبری از روش‌های قدیمی پخت غذا نیست و کمتر پیش می‌آید که افراد از چایه، زغال یا هیزم برای اینکار استفاده کنند. اما عموم مردم مثل همیشه به دورهمی و پختن غذا‌های مورد علاقه‌ی خود اشتیاق دارند، به همین علت شما با استفاده از روش‌های دیگری می‌توانید این کار را انجام دهید.

ایده مد نظر برای ساخت آتشکده و باربیکیو

با پیشرفت صنعت ساختمان‌سازی و نیاز مردم، شاهد هستیم که اغلب خانه‌ها دارای پشت بام یا حیاطی هستند که بتوان از آن برای تفریح در اوقات فراغت استفاده کرد. حال ممکن است که شما به فکر ساخت آتشکده یا باربیکیو باشید، اما به طبع نمی‌دانید که این کار را از کجا شروع کنید و در اصل به دنبال ایده‌ای مناسب هستید.در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی و ارائه‌ی چند ایده‌ی جالب برای ساخت آتشکده و باربیکیو بپردازیم تا شما بتوانید هرچه زودتر مشغول ساخت این سازه‌ها شوید.

ایده‌ی اول: طراحی کابینت زیر پیشخوان باربیکیو

اولین ایده‌ای که سعی داریم در این مطلب برای شما بازگو کنیم، استفاده از کابینتی در زیر پیشخوان باربیکیو می‌باشد. شما با انجام دادن این مورد در اصل به تعبیه‌ی کمد‌های کابینت مانند در زیر پیشخوان باربیکیو می‌پردازید. این کمد‌ها دارای کاربرد‌های فراوانی هستند و شما می‌توان از آن‌ها برای نگهداری لوازم و سایل مخصوص خود استفاده کنید. بعضاً پیش می‌آید که وسایلی را حمل کرده‌اید و به دنبال مکانی برای قرار دادن آن‌ها هستید، این کابینت بهترین مکان برای این مورد است.

ایده‌‌ی دوم: استفاده از سنگ برای پیشخوان باربیکیو

یکی دیگر از ایده‌هایی که جنسی از دل طبیعت در خود دارد را می‌توان استفاده از سنگ برای پیشخوان باربیکیو دانست. می‌توان سنگ را یکی از مصالحی دانست که دارای استحکام کافی برای استفاده و همچنین زیبایی مناسب برای نصب می‌باشد. سازه‌ای که در آن از سنگ استفاده شود می‌تواند باعث بوجود آمدن ظاهری طبیعی شده و ارتباط شما را با طبیعت تقویت بخشد. اگر که به فکر پیاده‌سازی این ایده هستید بهتر است سطح روی پیشخوان را از جنس سنگ‌های مسطح استفاده کنید تا در روند کار برای شما مشکلی بوجود نیاید و همچنین در زمان استفاده از این بنای زیبا خیالتان راحت باشد.

چند ایــده جالب برای ساخت آتشکده و باربیکیو

ایده‌‌ی سوم: سایبان چتری برای فضای باربیکیو

یکی دیگر از ایده‌هایی که به نظرم ما فوق‌العاده جذاب و کارآمد می‌باشد را می‌توان استفاده از سایبان چتری برای فضای اطراف باربیکیوی شما دانست. اگر که قبل از ساخت و ساز سایبانی دائمی را در نظر خود ندارید، بهتر است از سایبان‌های چتری پارچه‌ای که بسیار بزرگ هستند استفاده کنید تا بتوانید متناسب با ابعاد فضا سایه اندازی لازم را ایجاد کند. یکی از اصلی‌ترین مزیت و ویژگی‌های این نوع از سایبان‌ها را می‌توان این مورد دانست که شما با توجه به سایه‌اندازی در طول روز به راحتی می‌توان به جابه‌جایی آن‌‌ها بپردازید و اینگونه شرایط ایده‌آل را برای خود رقم بزنید.

ایده‌‌‌ی چهارم: قرارگیری باربیکیو در آلاچیق یا آتشکده

یکی دیگر از ایده‌هایی که به نظر ما از جذابیت بالایی برخوردار است را می‌توان قرار دادن باربیکیو در آلاچیق یا آتشکده دانست. اگر که قصد دارید باربیکیو را در آلاچیق خود قرار دهید بهتر است که از فاصله میان دو ستون آلاچیق برای محل قراری آن استفاده کنید. این روش یکی از بهترین‌ها برای حفظ زیبایی می‌باشد.

ایده‌ی پنجم: چوب برای کابینت زیر باربیکیو یا در آتشکده

آخرین ایده‌ای که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، استفاده از چوب برای کابنیت زیر باربیکیو است، شما می‌توانید با استفاده از چوب‌هایی با کیفیت‌های متفاوت به ساخت کابینتی در زیر باربیکیوی خود بپردازید. البته قابل توجه است که روش یا ایده‌ی مذکور برای آتشکده نیز قابل انجام است. همانطور که می‌دانید، زمانی که شما از متریال‌های مختلف می‌تواند باعث ضرر به محیط زیست شود، لذا بهتر است در ساخت کابینت از چوب استفاده کنید. همچنین چوب عنصر از طبیعت است که حس طراوات را در کنار فضای سبز تقویت می‌کند.

همچنین شما می توانید از این یده هابرروی روف گاردن یا دیوار سبز خود نیز اجرا کنید کافیست با طراحان و مهندسین  کارن روف با شماره: ۰۲۱۷۲۴۵۴ در ارتباط باشید.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید ایده‌های جالبی در رابطه با ساخت آتشکده و باربیکیو بدست آورده باشید.

ما سعی داشتیم تا با معرفی چند مورد و ارائه‌ی ایده‌های جذاب، به شما پیش‌نمایشی از بهترین‌های ساخته شده از سازه‌هایی مانند باربیکیو و آتشکده ارائه دهیم.  همچنین برای خرید دیوار سبز یا دریافت مشاوره می‌توانید با پشتیبانی تیم ما در ارتباط باشید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

دیگر نوشته ها

نظراتتان را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

©طراحی و بهینه سازی سایت توسط اینتن