همه چیز درباره دیوار سبز مصنوعی ارزان

همه چیز درباره دیوار سبز مصنوعی ارزان

در دنیای امروز که پیوند انسان با طبیعت به کمترین حد خود رسیده است، ایجاد سازه های طبیعی مانند روف گاردن و دیوار سبز می تواند حس و حال فوق العاده ای را برای هر فرد به وجود بیاورد. از همین رو در بسیاری از خانه ها شاهد این تاسیسات هستیم که زیبایی فراوانی را برای ساختمان ها ایجاد می کنند. دیوار سبز به دو صورت طبیعی و مصنوعی ساخته می شود که هر کس با توجه به نیاز و شرایط خود از بین آن ها انتخاب لازم را انجام خواهد داد.

چرا باید از دیوار سبز مصنوعی استفاده کنیم؟

شاید با خود بپرسید که با وجود دیوار سبز طبیعی چرا باید به سراغ محصول مصنوعی برویم؟ در واقع دلایل زیادی برای پاسخ به این سوال وجود دارد که باید هر کدام به صورت ویژه بررسی شوند. اولین موضوع این است که دیوار سبز مصنوعی شامل هزینه های نگهداری نخواهد شد.

همه چیز درباره دیوار سبز مصنوعی ارزان

این در حالی است که در دیوار سبز طبیعی شما باید برای مراقبت از گیاهان، هزینه های مختلفی را پرداخت کنید. مواردی همچون آبیاری و دادن کود نیازمند زمان و هزینه است که انجام آن برای بسیاری از افراد ممکن نخواهد بود. مورد دیگری که باید به آن دقت کنید، شرایط آب و هوایی منطقه است.

در برخی مناطق سرد امکان ایجاد دیوار سبز طبیعی در فضای بیرونی ساختمان ها وجود ندارد. در چنین وضعیتی امکان استفاده از دیوار سبز نیز فراهم خواهد بود و مشکلات در این زمینه به کمترین حد خود می رسد. در حال حاضر دیوار سبز مصنوعی جزو سازه های لوکس در ساختمان ها به حساب می آید و هر ساله افراد زیادی برای اجرای آن دست به اقدامات مختلف می زنند. هنگامی که شما از این سازه استفاده می کنید، نیازی به تجهیزات آبیاری مانند پمپ، لوله کشی، ذخیره و تصفیه نخواهید داشت و از این لحاظ نیز هزینه های شما کمتر خواهد شد.

دیوار سبز مصنوعی نیازی به نور و مواد غذایی ندارد و پس از نصب تا سال ها حالت اولیه خود را حفظ خواهد کرد. همچنین این سازه نیازی به هرس کردن هم نخواهد داشت و می توانید تا مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. شما می توانید هر زمان که مایل بودید برای نظافت دیوار سبز مصنوعی اقدام کنید و از شرایط ویژه در این بخش بهره مند شوید. در حال حاضر اجرای دیوار سبز مصنوعی در بسیاری از خانه ها انجام شده است که با رضایت زیادی از طرف صاحبان آن روبرو شده است.

ویژگی های مهم دیوار سبز مصنوعی ارزان که باید بدانید

به طور کلی گیاهان به کار رفته در دیوار سبز مصنوعی از جنس پلاستیک هایی نظیر پلی اتیلن، پروپلین و پی وی سی هستند. در هر یک از گل ها و گیاهان مصنوعی از نوع خاصی از این پلاستیک ها استفاده شده است. معمولا بخش هایی مانند ساقه و شاخه که بسیا سفت هستند از پلی اتیلن ساخته می شوند. برای ساخت قسمت های نرم مانند برگ نیز استفاده از پارچه پی وی سی بهترین گزینه ممکن خواهد بود. نکته جالب این است که تمامی این مواد مصنوعی دارای خاصیت عایق قوی هستند.

همه چیز درباره دیوار سبز مصنوعی ارزان

از همین رو ایجاد دیوار سبز باعث می شود که انرژی گرمایی در داخل خانه باقی بماند و در شب های سرد زمستان خانه گرمی را تجربه کنید. نکته مهم دیگر این است که استفاده از دیوار سبز مصنوعی می تواند باعث کاهش صدای مزاحم ورودی به خانه گردد. در واقع بخش زیادی از این صداهای مزاحم توسط این دیوار جذب می شود و شما احساس فوق العاده ای را در این مورد تجربه می کنید.

خوشبختانه در سالهای اخیر دیوار سبز مصنوعی ارزان نیز تولید شده است تا افراد بیشتری بتوانند از این سازه ارزشمند برای خانه خود استفاده کنند. به کار بردن دیوار سبز ارزان در محیط هایی نظیر رستوران و کافی شاپ  و گاردن روف بسیار مناسب است و می تواند حس فوق العاده ای را برای حضار در آن مکان ایجاد کند. همچنین امکان نصب این سازه در تراس و بالکن نیز وجود دارد که می توانید از این امکان به صورت ویژه برای خود استفاده کنید.

جمع بندی
دیوار سبز از مهم ترین سازه هایی است که با دیدن آن می توانید حس فوق العاده ای را تجربه کنید. با توجه به سختی های فراوان ساخت و نگهداری دیوار سبز طبیعی، شما می توانید از دیوار سبز مصنوعی برای اینکار استفاده کنید. در حال حاضر از این سازه فوق العاده در محیط هایی نظیر فروشگاه‌ها، هتل ها، تالارها و روف گاردن استفاده می شود که محیط آن ها را زیباتر می کند. کارن روف بهترین مجری  دیوار سبز ومحوطه سازی  می تواند باشماره  ۰۲۱۷۲۴۵۴ با کارشناسان و طرحان مجموعه در ارتباط باشید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

دیگر نوشته ها

نظراتتان را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

©طراحی و بهینه سازی سایت توسط اینتن